ONS TEAM

new-age-learning-lucas-nulle-profiel-jan

Ir. Jan Jongeneelen
Directeur van NAL

Ir. Jan Jongeneelen, directeur van NAL, besloot na een succesvolle carrière als bestuurder van ROC West Brabant en adviseur dat het tijd werd het technisch beroepsleven te ondersteunen bij de implementatie van de digitale mogelijkheden van onze tijd. Veranderingen doorvoeren waarmee organisaties verder kunnen is een uitdaging op zich. De aard van de verandering wordt hierbij steeds minder belangrijk, de personen die het waarmaken des te meer. Mensen willen veranderen, niet veranderd worden.

Ir. Corinne Jongeneelen (MBa
Senior onderwijskundig adviseur 

Met een werktuigbouwkundige achtergrond heb ik mijn passie gevonden in het ontwikkelen en faciliteren van het onderwijsproces. Binnen het hoger onderwijs heb ik me vanuit verschillende rollen, docent, beleidsadviseur en opleidingsmanager, bezig gehouden met onderwijsinnovatie en curriculum ontwikkeling. Hierbij vind ik het belangrijk dat onderwijsinnovaties ondersteunend (en niet bepalend) zijn aan de rol van de docent. De kwaliteit van onderwijs start in de basis immers bij de docenten die met plezier en in verbinding met de scholieren/studenten hun werk uit kunnen voeren. Bij New Age Learning neem ik klantcontact met de HBO- en universitaire instellingen voor mijn rekening. Daarnaast denk ik graag met onze klanten mee over hoe ze blended learning practica in kunnen bedden in hun onderwijs programma op een manier dat het de docenten en het leerproces van de studenten zo goed mogelijk ondersteund. 

Ir. Stijn Poels
Sales Manager

Na het behalen van mijn opleiding Werktuigbouwkunde ben ik de masteropleiding Innovation Management aan de TU/e begonnen. De digitale tools waar ik zelf als student zo’n behoefte aan had, zag ik terug in het aanbod van Lucas Nülle. Mijn ambities voor techniek kan ik nu inzetten door onderwijsinstellingen te begeleiden in de digitalisatie van technisch onderwijs. Deze ontmoetingen stellen mij dagelijks in staat om mijn kennis van technisch didactisch lesmateriaal verder uit te breiden, iets waar ik persoonlijk voldoening uit haal.